sunnuntai 24. elokuuta 2014

Kynnet!

Heipparallaa!

Tänään aattelin kertoo teille kuulumisia ja sit kynsistäni. Mulla kun on aina ollu rumat kynnet. Kädet on aina ollu nätit eikä mitkään  luikut ti lihavat, vaan sopivat. Mutta kynnet on pilannu kaiken. En oo koskaan voinu pitää kynsilakkaa omissa kynsissä, niin että se olisi näyttänyt hyvältä. Ei se vaan ei oo ollu mun juttu.

Mulla on ollu yläasteelta asti aina joskus liimattavat kynnet. Ja muistan kun joskus hamstrasin niitä seppälästä ku ne makso vaan 4,5€ ja ne oli niiin hyvät. Kesti max 3pv... Ja oon siis varmaan satoja euroja tuupannu liimattaviin kynsiin. Ja no aina on pitäny olla jotenkin hienot ja erikoiset ja sit on  maksettu jopa 15€ paketista, josta menee se 10 kynttä mulle... Aika hullua vai mitä... No se oli sitä. Teen sitä vieläkin. Tosin nyt päätin ostaa kynsipaketin jossa on 100 kynttä ja liima. Ja sit koristella ite kynnet millasiks sitten haluankin :) Ja se oli ihan hyvä vaihtoehto. 

Tällässeet sain aikaseks:

Perus lakka alla ja kimalteleva sininen "marikyyrinä" :)

Mulla on kertaalleen ollu aikasemmin ihan geelikynnet, jotka teki mulle kaverin äiti. :) Ne oli ihana, tosin sitä iloo ei kauaa kestäny.. (noin 1kk ) mutta sitten ne irtos.

Mut semmonen kynsipäivitys :)

<3:llä Ella




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti