perjantai 15. elokuuta 2014

Huulirasvaisaa meininkiä!

Heipsansaa!

Kirjotin just siitä että oon ostanut 2 niitä maydellinen baby lips huulirasvoja. No nyt mulla on kolme lisää :) Eli mulla on niitä nyt 1 vaille kaikki :) Ja syy siihen miks puuttuu yks on se, että en ollu varma oliks mulla jo se sininen vai ei. No eihän mulla sit ollu. Ku olin ostanu vihreen ja violetin sokkarilta (sokokselta) kun olin Miran kanssa viettämässä aikaa. Kerron siitäkin sit lisää tässä päivityksessä :) 

Mutta siis nyt mulla on seuraavat huulirasvat:


1. Keltainen INTENSE CARE
2. Oranssi CHERRY ME
3. Vihreä MINT FRESH
4. Pinkki PINK PUNCH
5. Violetti PEACH KISS





Tosiaan se kuudes eli sininen QUENCHED multa puuttuu toistaseks, mutta en usko siihenkään menevän enään kauaa että se puuttuu, koska meille ärrälle on tullu niitä myyntiin :) Ja sieltä ostin viimesimmäkin eli ton oranssin :) Meinasin ostaa sen sinisenkin sieltä, muutta en raaskinut (hinta huimat 4,90€/kpl) koska en ollut varma oliko mulla se kotona jo vai ei. Muistin et oli, mutta se olikin tuo violetti mikä mulla oli jo :) 

Oon nyt käyttäny tota keltasta jo ööm 3 vai neljä päivää ja huulet tuntuu oikeesti pehmosemmilta :) Ei tainnu olla ihan mitään paskapuhetta noi huulirasvat :) Innolla odotan muidenkin käyttöö, mutta en raaski ottaa kaikkia käyttöön heti :) 

Mutta nyt sit toisiin asioihin :) Eli mulla oli viikon ainoo vapaa päivä keskiviikkona ja päätin sit Miran kanssa lähtee lentsun kirpparille katteleen olisko siellä ollu mitään. Harmi että sieltä ei tarttunu mitään mukaan, mutta ens kerralla sit :) Kaikkee hienoo ja kivaa siellä oli :) Varsinkin tulevalle pikkuselle :) Mutta sitten päätettiin mennä kirpparikierroksen jälkeen käymään ikeassa :) Ja siellähän oli kivaa niinkun aina :) Ja tuli tehtyä muutamia löytöjäkin sieltä :) Servetti telinttä ja valokuva kehystä sekä piparmintuntuoksusia kynttilöitä :)  Mutta niistä sitten kuvaa myöhemmin :) Valokuvakehyksistä saatte kuvaa sit ku oon saanu sen valmiiks :) Ideana on siis se että kattelen kaikkia tekstejä netistä ja sit kirjotan niitä siihen :) 8 Eri tekstiä 8lla väripaperilla :) En malta oottaa että se on valmis ja saan sen seinälle :) Siitä tulee varmasti super hieno :) Aattelin et voisin tehdä muksulle sit saman tyyppisen kun se on hiukan isompi :) Siinä vois olla kaikkia kivoja piirrettyhahmojen kuvia ja sit kaikkia kivoja tekstejä :) 

Ikean reissun jälkeen käytiinkin sit keskustan kiinalaisessa herkuttelemassa :) Ja sit viel sokoksella metsästämässä baby lips huulirasvoja joita silloin tarttu mukaan violetti ja vihree :) 

Omnomnom musta on ihana saada kaveri täältäpäin, kun kaikki muut kaverit joista luulin että tulee pysyyn mun elämässä, niin katoskin heti päättäjäisten jälkeen. Nekin joiden kanssa vietin kaiken aikani koulussa. Se on harmillista, mutta no kaikilla on eri elämäntilanteet. Mulla on avoliitto ja raskaus, sekä työt ja se ei kohtaa sitä niiden "villiä" nuoruuselämää. Olis kamalan ihanaa jos joku niistä edes haluis nähdä. Pyytäis mut sitten vaikka mukaan terassille tai baariin. Saahan niissä limppariakin. Ei aina vaan pelkkää kaljaa jne. Oon täs muutenkin miettinyt että ainoo ihminen joka oikeesti oli koulukaveri ja pysynyt tiiviisti mun elämässä on ihanaakin ihanempi Noora rakkaani. :) Tutustuin Nooraan keväällä 2011 ja siitä asti pidetty yhteyttä :) Ihanaa taivaltamme on takana jo 3 vuotta ja ehkä ens tammikuussa vois pitää 4 vuotis "hääpäivän" :) Onhan Noora mulle sentään vähän kun vaimo, sisko, tuki ja turva, se vaan on aina mukana henkisesti. Vaikka fyysisesti ei nähtäis piiitkään aikaan mut silti. :)

Joten mun ainoot kaverit nykyään jotka on hiukan samassa tilanteessa mun kanssa on Avomiehen kaverin tyttöystävä Mira, Noora rakkaani, sekä veljen avovaimo Sanni :) Ja kaikki siks että kaikki on vakavassa parisuhteessa :) Ja ne ymmärtää mua ja ne jaksaa kuunnella mua :) Ja kaikkee :) Oon ikuisesti kiinollinen teille kolmelle että ootte mun elämässä :) 

Se miks nykyään oon onnellinen vain muutamasta kaverista on se, että joskus olin kaveriton koulukiusattu. Se läski ja iso ja ruma, jonka kaveri kukaan ei halunnut olla. Jo tokaluokalla opettaja joutui pyytämään luokkalaisiamme tyttöjä olemaan mun kanssa välitunneilla ja kaikkea. Mä vaan en oo koskaan ollu se suosittu tyttö :( Mutta onneks en oo ollukkaan. Koska muuten voisin olla nyt kusipää joka luulee itsestään liikoja. 

Mutta ne on menneitä ne :) Pääasia että on lähellä ihmisiä ja kavereita :) Tää aihe nyt vähän pomppas huulirasvoista kavereihin, mutta kommentoikaa omia kokemuksia ja kaikkee. 

<3:llä Ella

1 kommentti:

  1. Noi babylipsit on kyllä hyviä!! :)
    http://emmmasofia.blogspot.fi

    VastaaPoista