tiistai 12. elokuuta 2014

Baby Lips!

Heipsansaa!

Kuten otsikostakin huomaatte niin tänään tuun kirjottaa ekana tästä uudesta maybelline new york baby lips - huulirasvasta :)

Elikkäs siitä asti kun niitä ruvettiin mainostamaan ja kuulin, että ne tulevat myyntiin ja ovat olleet kova hitti jenkeissä, oon halunnu kokeilla. No aika tyyriin hintasiahan ne on, siihen näden että aikasemmin käytin pirkka huulivoide 2pack/1,80€. Että tollanen huulirasva k-citymarketissa 3,90€/kpl oli mulle todella kallis, vaikka en ite joutunukkaan ostaan koska mun ihana avomieheni osti mulle 2 baby lips huulirasvaa :) Nomnom :) Otin siis seuraavat Pink pinch ja Intense care.


Otin ton keltasen eli intense caren jo kokeiluun ja pinkki odottaa viellä paketeissaan niin kauan että keltanen loppuu tai toisinsanoen mun paremmalla tuurilla hukkuu :) Mutta siis haaveissa on tesmiä myös muut, mutta ukko ei antanu ottaa nyt ku kaks :) Jos vaikka sais aneltua siltä kaikki muutki täs lähiaikoina :) Mutta siis se mitä oon tykänny keltasesta. Ihan kiva aika neutraali. Ei oudon makunen tai tuo huuliin outoa väriä :) Ja ihanan kosteuttava ja jotenkin hellävaranen. Toisinsanoen tästä kannatti todellakin maksaa melkein 4€! :)

Ja joo tiedän, että nää huulirasvat on nyt aika massa juttu kaikilla blogeissa, joten anteeks et munkin oli pakko :) 

Mutta nyt voisin sit siirtyä muihin kuulumisiini :) 

Kaikki aika on mennyt oikeestaan töitä tehdessä koko kesän :) Painan aikalailla ympäripyöreetä viikkoo :) Mutta mun mielestä töitä on tehtävä sillon kun niit on:) Ja raskaus on vieny aika paljon kaikkee :) Ja sekin, että oon päivitelly tuolla vauva blogin puolella hieman enemmän nyt kun on tää raskaus hieman ajankohtasempi :) Mutta nyt meen masuasukin kanssa nukkumaan ja ja ja :)

<3:llä Ella

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti