sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Kuviiii!

Heijjj!!!!

Nyt tulee taas niitä kauan odotettuja kuvia :))

ensinnäkin kun olin shoppailemassa alennusmyynneissä löysin kaikkee kivaa ja niistä taisinkin jo kirjottaa tänne joten en sen enempää niistä jorise mut kuvat tulee niistäkin vaatteista :) mutta....

Tärkeintä on se et sain mun vaavin :) ja nyt sain sanoo byebye hp:n haista paska koneelle :)) ja nyt on uus ihan nopea namiskuukkeli kone<33 se oli rakkautta jo ensikäynnistyksellä :) ehhehehe :))

Mutta nyt. Paidat ja kengät mitä tarttu käteen alennusmyynneistä keskiviikkona!!

 Tämä ihanuus löytyi 13€ onlystä Pirkkalan veskasta :) rakastuin siihen heti kun näin sen :)<3

 Tässä kuva koko mekosta. :) eli juuri sellainen toiselle olalle menevä minkä oon aina halunnu :) ja nyt se löyty :) love it :)<3

 Tämä sinimusta unelma on samasta paikasta ja niin ihana päällä. :) hintaa tällä oli vain 10€ :) aivan ihana mekko :)<3 oon alkanu rakastuun tollasiin mekkoihin :))

Ja sitten kengät. :)) oon jo pitkään kaivannu niitä klassisia skeittarin näkösiä kenkiä mitä rakastin pitää joskus ennenkö innostuin ns. naisellisista kengistä. Eli siis korkkareista. :) ihanaa kun voi vaan välillä laittaa skeittarit jalkaan ja olla ihan rennosti :)) Ja nää löyty hintaan 19,95€ Pirkkalan halpahallista :)

Sitten kun vihdoin pääsin alennusmyynteihin oikeen kunnolla kun masensi niin paljon kun olin ideaparkissa ja siell oli alet ja ei ollu rahaa niin sit pääsin tampereen aleen :)<3

Sieltä mukaan tarttui tosiaan kaikkee kivaa ja parista tuotteesta on kuvat koska muut nyt ei niin hehkutettavan helmii oo :))



mutta siis tälläiset irtosi mukaan tampereelta :)

 Tää ihanainen hame on Gina Tricotista ja sitä mainostettiin tossa syksyllä cosmopolitanissa ja meinasin ostaa sen jo silloin :) Mutta nyt täytyy kiittää pitkää pinnaa ja todeta että odottava palkittiin :)) Sain sen nyt perjantaina hintaan 5€ ja jos olisin ostanut sen silloin syksyllä normi hintasena se olis ollu 24,95€ että aika roima hinnanpudotus :)

Tämä ihana maastokuosinen "83"  t-paita on myös ginasta ja myös vaate jonka meinasin ostaa jo syksyllä mutta sitten aattelin että 19,95€ on aivan liikaa t-paidasta ja mitä kävi?? Odottava palkittiin taas :) Sain paidan hintaan 5€ ja oon todella innoissani siitä :) se on ihana ja mukavan tuntuinen pääläkin :)

Sitten tässä on mun ja Kersan uus bestis Elmeri :) suloinen INGMANIN maskotti joka heiluttaa "hei heeei :)"

ja sitten jotain mitä mulle on tapahtunu ulkonäöllisin muutoksin :)) 

värjäsin etuhiukset punasella mutta tässä ei tuu oikee punasuus esiin kunnolla :) ja voin sanoo että oon todella todella tyytyväinen etuhiksiini :)<3 ihanat<3 eli kukaan ei enää voi sanoo mua blondiks ku en oo täys blondi ;) kjehkjehkjeh :)) 

Ja perjantai ilta oli ihan paras :)) Kiitos siitä kuuluu monelle monelle ihmiselle mutta ennen kaikkee mun rakkalle luokkalaiselle Marikalle :) joka lähti mun kanssa viihteelle :)) meillä on aina niin kiwaa marikan kanssa :) 

Mutta maanantaina palataan taas kouluarkeen ja se nyt jos joku ei kiinnosta sitten tippaakaan... okei ihanaa nähä ihania luokkalaisia mut aamuheräämiset.... Ne ei todellakaan oo mun juttu.... :D

mutta nyt kun on viell viikonloppua jäljellä niin taidan mennä nukkumaan ja aamupäivästä tulee ihana kaveri käymään jota ei oo piiitkään piiitkään aikaan nähny :)

joten näihin kuviin ja näihin tunnelmiin Hyvää yötä kaikille! ( p.s. kuunnelkaa toi biisi! paina kohtaa "hyvää yötä" niin pääset biisin :) )

<3:llä Ella

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti